Krok za krokom
postup pri škodách a nehodách

Krok 1: Zistenie škody
Zistili ste poškodenie vozidla alebo ste spôsobili škodu/boli účastníkom nehody? a) Zistili ste už spôsobenú škodu? → Postupujte podľa procesu prevzatia dodávky, kde máte možnosť zdokumentovať predchádzajúce poškodenie alebo telefonicky nahlásiť zistené poškodenie nášmu tímu zákazníckej podpory. b) Spôsobili ste škodu/boli ste účastníkom nehody → prejdite na krok 2.
Krok 2: Nahlásenie škody
Okamžitý kontakt: Bezodkladne nám oznámte nehodu alebo škodu a informujte nás o tom, ako k nej došlo. Použite k tomu náš e-mail support@123-transporter.sk. Ak potrebujete asistenčnú službu, môžete ju zavolať prostredníctvom aplikácie. Škodu zdokumentujte fotografiami. Nezabudnite vyhotoviť detailné fotografie poškodenia aj celkové fotografie zobrazujúce miesto poškodenia na vozidle.
Krok 3: Správa o nehode & správa o škode
Pri dopravných nehodách: Bezpečnosť na prvom mieste! Uistite sa, že všetci účastníci sú v bezpečí a nie sú v bezprostrednom ohrození. V prípade potreby zavolajte políciu a záchrannú službu. Vyplňte správu o nehode a správu o škode a vymeňte si potrebné informácie so všetkými účastníkmi nehody. Potrebujeme mená, adresy, údaje o poistení, evidenčné čísla a hlavne: priebeh škody.
Krok 4: Odovzdanie dokumentov
Odovzdanie dokumentov:
Bezodkladne nám zašlite vyplnenou správu o nehode a správu o škode a policajnú dokumentáciu, ak ju máte k dispozícii, a to e-mailom na adresu support@123-transporter.sk alebo prostredníctvom kontaktného formulára.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa škody/poistnej udalosti alebo máte nejasnosti v súvislosti s nehodou, obráťte sa na náš tím zákazníckej podpory.