Často kladené otázky
Tu nájdete odpovede na najčastejšie otázky. Môžete v nich vyhľadávať a rýchlo nájsť správnu odpoveď na svoju otázku.
Na prenájom našich vozidiel budete potrebovať:
• Našu aplikáciu 123 Transporter na odomknutie vozidla. Môžete si ju jednoducho stiahnuť tu: Naša aplikácia
• Smartfón s pripojením na internet
• Funkčný fotoaparát v telefóne
• Doklad totožnosti s fotografiou, a
• Platný vodičský preukaz EÚ (vrátane Švajčiarska, Islandu, Nórska a Veľkej Británie). Upozorňujeme, že momentálne nemôžeme akceptovať digitálne vodičské preukazy.
• Smartfón s pripojením na internet
• Funkčný fotoaparát v telefóne
• Doklad totožnosti s fotografiou, a
• Platný vodičský preukaz EÚ (vrátane Švajčiarska, Islandu, Nórska a Veľkej Británie). Upozorňujeme, že momentálne nemôžeme akceptovať digitálne vodičské preukazy.
Áno, pre hladký a rýchly priebeh rezervácie, jej zahájenie a ukončenie potrebujete našu aplikáciu 123-Transporter. Zakladáme si na rýchlom a jednoduchom online riešení. Samotnú rezerváciu si samozrejme môžete vytvoriť na webe alebo požiadať našu zákaznícku podporu, ale na ostatné činnosti sa bez aplikácie nezaobídete.
Niektoré naše dodávky sú navyše bezkľúčové, takže ich odomykáte a zamykáte iba pomocou našej aplikácie.
Niektoré naše dodávky sú navyše bezkľúčové, takže ich odomykáte a zamykáte iba pomocou našej aplikácie.
Základnou podmienkou pre používanie našej služby je smartfón s mobilným internetom. Budete ho používať na zamykanie, odomykanie a fotenie dodávky.
Bez smartfónu, bohužiaľ, nemôžete našu službu využívať.
Bez smartfónu, bohužiaľ, nemôžete našu službu využívať.
Je DÔLEŽITÉ, aby ste nám v každom prípade nahlásili akúkoľvek škodu, ktorú ste spôsobili. Ak ju NENAHLÁSÍTE, vystavujete sa riziku, že sa na vás balíček poistenia nebude vzťahovať.
Postupujte podľa návodu, ktorý sme pre vás pripravili na našej webovej stránke v sekcii Sprievodca pre škody a nehody.
V prípade škôd spôsobených vlastnou vinou sa aplikuje spoluúčasť v závislosti od toho, aký balíček poistenia ste si u nás uzavreli. Preto vám odporúčame uzavrieť niektorý z balíčkov.
S balíčkom Smart & Easy nič neriešite, zaplatíte iba paušálnu náhradu škody 250 EUR, nech sa stane čokoľvek. Bez poistenia zodpovedáte za všetky spôsobené škody.
Postupujte podľa návodu, ktorý sme pre vás pripravili na našej webovej stránke v sekcii Sprievodca pre škody a nehody.
V prípade škôd spôsobených vlastnou vinou sa aplikuje spoluúčasť v závislosti od toho, aký balíček poistenia ste si u nás uzavreli. Preto vám odporúčame uzavrieť niektorý z balíčkov.
S balíčkom Smart & Easy nič neriešite, zaplatíte iba paušálnu náhradu škody 250 EUR, nech sa stane čokoľvek. Bez poistenia zodpovedáte za všetky spôsobené škody.
Celý postup sme pre vás pripravili na našej webovej stránke v sekcii Sprievodca pre škody a nehody.
Najprv sa v prípade potreby obráťte na príslušné záchranné zložky, zdokumentujte nehodu fotografiami a vyplňte správu o nehode (modrožltý štandardizovaný formulár).
Potom nám nehodu a vzniknutú škodu nahláste a pošlite fotografie a dokumenty e-mailom na support@123-transporter.sk.
Najprv sa v prípade potreby obráťte na príslušné záchranné zložky, zdokumentujte nehodu fotografiami a vyplňte správu o nehode (modrožltý štandardizovaný formulár).
Potom nám nehodu a vzniknutú škodu nahláste a pošlite fotografie a dokumenty e-mailom na support@123-transporter.sk.
Všetky naše dodávky sú poistené vrátane asistenčnej služby. Tú je možné v prípade poruchy kedykoľvek kontaktovať na tel. č. +421 800 221 123. Vždy, prosím, uveďte svoju poznávaciu značku.
Naša zákaznícka podpora je Vám k dispozícii medzi 8:00-20:00 h, takže Vám s asistenčnou službou radi poradíme.
U nás platí jednoduchý princíp: Dodávku si vyzdvihnete s plnou nádržou a s plnou nádržou ju aj vrátite. Prosím, dbajte na to, aby ste dodávku vrátili včas a pred koncom doby prenájmu opäť s plnou nádržou na miesto vyzdvihnutia. Ak pri preberaní dodávky nemáte plnú nádrž, musíte ju vrátiť s minimálne rovnakým množstvom paliva.
Jednosmerný prenájom dodávok nie je v 123-Transporter možný. Vozidlá sú prenajímané v rámci statického systému zdieľania, ktorý funguje kompletne online, preto musia byť vždy vrátené na miesto, odkiaľ boli vyzdvihnuté.
Keď budete na konci rezervácie stáť pred dodávkou, zamknete ju pomocou aplikácie rovnakým spôsobom, akým ste ju odomkli.
Ak má dodávka bežný fyzický kľúč, ktorý ste používali počas jazdy, vložíte ho s čipom späť do držiaka v priehradke. Uistite sa, že je čip správne vložený do držiaka. Potom môžete dodávku zamknúť podľa pokynov v aplikácii.
Ak je dodávka bezkľúčová, všetky úkony vrátane odomykania a zamykania vykonávate v aplikácii.
Ak je dodávka bezkľúčová, všetky úkony vrátane odomykania a zamykania vykonávate v aplikácii.
Potrebujete zelenú kartu k poisteniu a povolenie. Oboje obdržíte úplne automaticky e-mailom pred začiatkom cesty, ak ste si rezervovali zahraničnú cestu. Doklady o vozidle nájdete tiež v našej aplikácii 123-Transporter v sekcii Informácie o vozidle.
Ak prídete k našej dodávke vlastným autom, môžete obvykle bezplatne zaparkovať svoje vozidlo na parkovisku dodávky až do návratu. POZOR: Parkujte prosím na parkovisku iba na parkovacích miestach vyznačených pre 123-Transporter (kde stojí dodávky).
Niektoré parkoviská majú závory – v takom prípade nájdete v našej aplikácii 123-Transporter inštrukcie, ako postupovať. Obsluha parkoviska je oboznámená, že máte povolený vjazd aj výjazd.
Niektoré parkoviská majú závory – v takom prípade nájdete v našej aplikácii 123-Transporter inštrukcie, ako postupovať. Obsluha parkoviska je oboznámená, že máte povolený vjazd aj výjazd.
Technický preukaz a zelenú kartu nájdete v našej aplikácii 123-Transporter v sekcii Informácie o vozidle.
Máme pre vás zadarmo digitálnu diaľničnú známku pre SR. To znamená, že môžete jednoducho jazdiť po diaľniciach v SR.
POZOR: Cestné poplatky vyžadované v zahraničí si musíte zistiť a uhradiť sami.
POZOR: Cestné poplatky vyžadované v zahraničí si musíte zistiť a uhradiť sami.
Kaucia je našou ochranou na krytie väčších škôd, krádeže alebo mimo zmluvného použitia, a preto je v tomto odvetví bežná. Všetky naše dodávky sú nové, moderné a stoja okolo 40 000 Eur.
LEN U NÁS však máte možnosť zvoliť si namiesto kaucie ďalšie dve alternatívy.
Ak si plánujete prenajať našu dodávku len výnimočne, bude sa Vám hodiť služba Bez kaucie, ktorá Vás za jednorázový poplatok zbaví povinnosti skladať kauciu.
V prípade, že uvažujete o častejšom prenájme, odporúčame zvoliť naše členstvo v 123-Pro, ktoré Vám za mesačný poplatok zabezpečí dlhodobú možnosť prenajímať si naše dodávky bez zloženia kaucie.
Jednu z týchto variant si môžete zvoliť počas procesu rezervácie.
LEN U NÁS však máte možnosť zvoliť si namiesto kaucie ďalšie dve alternatívy.
Ak si plánujete prenajať našu dodávku len výnimočne, bude sa Vám hodiť služba Bez kaucie, ktorá Vás za jednorázový poplatok zbaví povinnosti skladať kauciu.
V prípade, že uvažujete o častejšom prenájme, odporúčame zvoliť naše členstvo v 123-Pro, ktoré Vám za mesačný poplatok zabezpečí dlhodobú možnosť prenajímať si naše dodávky bez zloženia kaucie.
Jednu z týchto variant si môžete zvoliť počas procesu rezervácie.
Sme jediná požičovňa dodávok, ktorá svojim zákazníkom ponúka alternatívy k složeniu kaucie.
Naša služba Bez kaucie a členstvo v 123-Pro sú unikátne služby, ktoré sme pre vás vytvorili na základe vašich spätných väzieb. Vďaka tomu si môžete zvoliť variantu, ktorá vám vyhovuje a nemusíte skladať kauciu.
Ak sa rozhodnete pre službu Bez kaucie, preberáme riziko nezaplatenia škôd a nákladov, ktoré nie sú kryté. Peniaze za túto službu sú preto nevratné, aj keď nespôsobíte žiadnu škodu.
Naša služba Bez kaucie a členstvo v 123-Pro sú unikátne služby, ktoré sme pre vás vytvorili na základe vašich spätných väzieb. Vďaka tomu si môžete zvoliť variantu, ktorá vám vyhovuje a nemusíte skladať kauciu.
Ak sa rozhodnete pre službu Bez kaucie, preberáme riziko nezaplatenia škôd a nákladov, ktoré nie sú kryté. Peniaze za túto službu sú preto nevratné, aj keď nespôsobíte žiadnu škodu.
Reflexné vesty, lekárnička, výstražný trojuholník a lano sú umiestnené vo dverách alebo pod sedadlom spolujazdca.
Ak je príslušný časový úsek ešte voľný, môžete si v aplikácii rezerváciu predĺžiť. Ak to nie je možné, kontaktujte čo najskôr našu infolinku a poraďte sa o možnostiach riešenia, ktoré budú k dispozícii.
Uistite sa, že ste z dodávky odstránili svoje osobné veci a odpadky.
Dotankujte palivo a AdBlue, vráťte dodávku na miesto, kde ste ju vyzdvihli, a ak má dodávka fyzický kľúč, tak ho s čipom vložte späť do držiaka v priehradke.
Potom môžete dodávku uzamknúť pomocou aplikácie.
Ako doplniť AdBlue
Dotankujte palivo a AdBlue, vráťte dodávku na miesto, kde ste ju vyzdvihli, a ak má dodávka fyzický kľúč, tak ho s čipom vložte späť do držiaka v priehradke.
Potom môžete dodávku uzamknúť pomocou aplikácie.
Ako doplniť AdBlue

Našu aplikáciu môžete používať na odomykanie a zamykanie dodávky.
Ak má dodávka kľúč, nájdete ho v držiaku v priehradke. Potom ho počas cesty používate štandardným spôsobom, t.j. na štartovanie, odomykanie a zamykanie dodávky. Na konci jazdy ho nezabudnite vložiť späť do držiaka.
Ak má dodávka bezkľúčový systém, naštartujete ju pomocou tlačidla, ktoré sa zvyčajne nachádza po pravej strane pod volantom. Odomykanie a zamykanie potom urobíte vždy pomocou aplikácie.
Ak má dodávka kľúč, nájdete ho v držiaku v priehradke. Potom ho počas cesty používate štandardným spôsobom, t.j. na štartovanie, odomykanie a zamykanie dodávky. Na konci jazdy ho nezabudnite vložiť späť do držiaka.
Ak má dodávka bezkľúčový systém, naštartujete ju pomocou tlačidla, ktoré sa zvyčajne nachádza po pravej strane pod volantom. Odomykanie a zamykanie potom urobíte vždy pomocou aplikácie.
Pre ďalšieho zákazníka aj pre nás to znamená značné náklady. Zákazník čaká, my musíme hľadať adekvátnu náhradu vo vozovom parku pre dané časové obdobie (ak je to vôbec možné), zákazník musí prísť na lokalitu náhradnej dodávky, následné rezervácie sa odkladajú atď.
Aby sme tieto náklady do istej miery znížili, účtujeme Vám deň navyše a zmluvnú pokutu v súlade s našimi Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Takže radšej prídite včas, alebo si rezerváciu včas predĺžte v aplikácii :-)
Aby sme tieto náklady do istej miery znížili, účtujeme Vám deň navyše a zmluvnú pokutu v súlade s našimi Všeobecnými obchodnými podmienkami.
Takže radšej prídite včas, alebo si rezerváciu včas predĺžte v aplikácii :-)
Platbu za naše služby môžete vykonať pomocou niekoľkých najbežnejších platobných metód. Príslušné možnosti Vám zobrazí náš systém počas procesu rezervácie.
Nemusíte sa ničoho báť. Naša aplikácia Vás krok po kroku prevedie zahájením aj ukončením rezervácie.
A ak si aj tak náhodou nebudete vedieť rady, sme tu pre Vás každý deň od 8 do 20 h, vrátane víkendov a sviatkov.
A ak si aj tak náhodou nebudete vedieť rady, sme tu pre Vás každý deň od 8 do 20 h, vrátane víkendov a sviatkov.
Väčšina našich dodávok má ťažné zariadenie pre príves. Túto informáciu vrátane maximálneho zaťaženia nájdete v detailoch o vozidle pri výbere konkrétnej dodávky. POZOR: Musíte mať platný vodičský preukaz zodpovedajúci prívesu, ktorý chcete použiť!
Áno, s našimi dodávkami môžete cestovať takmer po celej Európe. A navyše s neobmedzenými kilometrami.
Počas procesu rezervácie si môžete zvoliť príslušnú zahraničnú zónu. Mimo týchto zón nie je povolené s dodávkou cestovať.
Počas procesu rezervácie si môžete zvoliť príslušnú zahraničnú zónu. Mimo týchto zón nie je povolené s dodávkou cestovať.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Samozrejme nám môžete zavolať každý deň, vrátane víkendov a sviatkov od 8 do 20h:
+421 800 221 123
(Rezervačná linka za minútu)
(Ceny za hovor z mobilných sietí sa môžu líšiť)